شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

جریمه الگوی مصرف

قبض برق اومده بود، جالب بود:‌ "مشترک گرامی در سال ۸۶ بهاء برق مصرفی مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌نمایند مشمول جریمه شده و بهاء برق مصرفی آنها به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. الگوی مصرف صحیح برای مشترکین خانگی و تجاری، ۲۰۰ کیلو وات ساعت در ماه می‌باشد... . "

خیلی برام جالب بود! مصرف متوسط ماهانه من شده بود ۲۳۲ کیلو وات ساعت برای این دو ماه؛ دوره قبل هم که دوره پرباری نبود (کولر) باز ۱۸۰ کیلو وات ساعت شده بود. حالا سوال من اینجاست که کارشناسان محترم چطور به این عدد ۲۰۰ رسیده‌اند؟؟!؟ آپارتمان من ۳۷ متری با یک اتاق کوچک و یک هال کوچک است و من نیز تنها زندگی می‌کنم. حالا یک خانواده در یک آپارتمان ۸۰ تا ۲۰۰ متری که معمول‌تر است با آن همه وسایل خانگی برقی چند کیلو وات ساعت مصرف متوسط ماهانه دارند؟ شما بگویید؟

نتیجه اخلاقی: استخراج عددی الگوی مصرف فقط برای جریمه شدن مشترکین یعنی فقط و فقط برای گرفتن پول اضافی است که وزارت نیرو مستقیماً و قانوناً نمی‌تونه از مشترکینش بگیره...!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

گل گفتی نمی دونم تا کی ما می دویم و کار می کنیم و معلوم نیست کی می خوره

مهتاب سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://paradise.blogsky.com

اینم میشه مثل بنزین دیگه ؛)
بابا کوهنورد ... منم درکه رو دوست دارم. قبلنا که جوونتر بودم تا پلنگ‌چال میرفتم اما الان دیگه عمرناش بتونم تا اونجا بالا برم!

سلام،
شما خودتون آخر همه کوهنوردها هستید :) مطمئن هستم که هنوز هم به خوبی گذشته می‌تونید تا پلنگ چال بالا برید، شاید با کمی تامل بیشتر ... !

نازنین چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام . احوال شما ؟
مطلب جالبی بود / وبلاگ آن شخصی را که معرفی کردید را هم دیدم .عجب چیزهایی نوشته بود /برنج نخوریم چی بخوریم ؟؟
وای من چقدر برنج با ماست دوست دارم .یک هفته برنج نخورم دلم تنگ می شه /.
چایی دوست ندارم و نمی خورم .
یک عده می گویند مفیده و یک عده می گویند مضر .
این اقای علی اکبری :: یک عده می گویند کلاه برداره / در روزنامه خواندم او را گرفته بودند و به زندان انداختند و در دادگاه او با نیروی چشمش قاشقی را به حرکت در اورد ؟؟ اما خداییش صدایش خیلی قشنگه // خودش هم چهره زیبایی دارد .
..راجع به برق // عجب !!حتما اشتباهی شده .. ۳۷ متر ؟؟؟ چه خانه کوچکی امیدوارم مال خودتون باشه .
عکس های درکه جالب بود . تا می توانید از مجردی لذت ببرید .
شاد باشی برادر خوبم ./

سلام،
ممنون. از احوالپرسی‌های شما D:
شما خوبید... ؟
سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد