شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

تنبلی و بی عکسی

خب همه حتما تجربه‌اش رو داشتن دیگه. بعد از فشار یک ماهه برای یک امتحان یکهو آدم وا میره مثل ماست! تو مدتی که قبل از امتحان هستی و باید درس بخونی هر روز با خودت برنامه‌ریزی می‌کنی و می‌گی که اگه این امتحانه‌رو بدم چه کارها که نمی‌کنم و از این قبیل صحبت‌ها. اما پاتو که از سر جلسه می‌گذاری بیرون انگار یک آدم دیگه‌ای میشی. خیلی جالبه حتی حال و حوصله وبلاگ نوشتن رو هم از دست می‌دی.

امیدوارم زودتر از این خمودگی ذهنی بیام بیرون. آخه خیلی کار دارم. (برای این کار حتما از ریکی کمک می‌گیرم) یک دموی اینترنتی باید تا اواسط هفته بنویسم. راستی که خیلی تنبل شدم. زورم میاد کاری رو که چند سال پیش به سه سوت انجام می‌دادم، تکرار کنم. راه انداختن یک دیتابیس ساده مثل هایپرسونیک که دیگه این حرفها رو نداره. با یک HttpClient که دنیای وب فارسی رو بریزه تو دیتابیس و بعد بفرسته رو پورت ... اینها همه واقعاً سه سوت کار داره. البته به شرطی که شهرام همون شهرام سابق باشه...!

راستی این tiny pic هم داره اذیت می‌کنه. شروع کرده عکس‌های وبلاگ رو از اون اول حذف کردن. باید یک سرور دیگه برای upload کردن عکس‌های وبلاگ انتخاب کنم. به هر حال فعلا عکس شهرام بدون کویر شده و بعضی از پست‌های اولیه عکس ندارند. البته جای نگرانی نیست چون همه عکس‌های Upload شده روی دستگاهم نسخه پشتیبان دارند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا(ماه) پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام
چند روزی استراحت بعد از خستگی امتحان کافیه ...اسمش هم من تنبلی نمی دارم.تجدید قوا یا دوران نقاهت بهتره.
دوست داشتی یه سری به چرندیات من بزن.اگه مشتری شدی تبادل لینک کنیم.
خوشحال شدم

نازنین جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام :
خوبین ؟ عیدتون مبارک .تعطیلات خوش گذشت .

خوب آدم سنش بالا می ره تنبل و بی حوصله می شه (چشمک )

چه خوب که این همه مهارت دارید .

تینی پیک عکس های وبلاگ من را تغییر داده .چشمتون روز بد نبینه : من پست قدیمم را نگاه دیدم عکس موتور و عکس های وحشتناک به جای عکس های انتخابی ام بود (خدا رحم کرد عکس های سوپر برایم نگذاشته بود !!!) خلاصه من بعضی از عکس ها را حذف کردم .
اگر یک سایت خوب پیدا کردید به منم معرفی کنید .
لطفا؛
شعر دریا قشنگ بود ./
در پناه حق شاد باشید و هفته کاری خوبی را آغاز نمایید .

یاحق

سلام،
ممنون عید شما هم مبارک در مورد سن راست گفتید. شعر دریا از حافظ است :)

شاد باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ

خسته نباشید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد