شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

خوش‌بختی و بدبختی

وقتی به تعداد همه آدم‌ها اثر انگشت و DNA متفاوت وجود داره، به نظر می‌رسه به تعداد همه آدم‌ها نیز روحیات و اخلاقیات متفاوت وجود داشته باشه.

راستی معیارهای شادی و غم در هر یک از ما چیه؟ معیارهای رضایت و عدم رضایت چی؟ همچنین معیارهای خوشبختی و بدبختی؟! چه عواملی باعث می‌شه آدم احساس خوشبختی بکنه یا بدبختی؟

دیگران رو که نمی‌دونم ولی خودم احساس می‌کنم نوعی عدم تعادل تو این زمینه برام پیش اومده احساسات ناخوشایند و خوشایند ترتیب ورود و خروجشون رو از دست دادند و همدیگر رو هل می‌دن! نیاز مبرم به یک متعادل کننده دارم. پناه می‌برم به خدای متعال که پروردگار جهانیان است. پروردگارا، سپاس از آنکه مرا لایق دریافت الطاف خود دانستی. آن پرتو نورانی و مقدست را بر من بتابان. سپاس برای حضور ریکی در جسم و جان من. بر من بتاب و سیاهی‌ها را بزدای. مرا به آرامش، استواری و پایداری و ثبات برسان.

آمین...

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام
یه وقتایی ادم یادش میره که خوشبختی چیهُ کلا یه وقتایی بدبختی و خوشبختی بد جوری با هم تلفیق می شن و جداسازی شون خیلی سختهُ

سلام،
موافقم خانم!!

سیاوش پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.n-new.blogfa.com

عالیه
به وب منم سر بزن ضرر نمیکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد