شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

عبدالرحمن شاه حسینی

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رو می‌شناسید. واقعاً تاسف می‌خورم برای مملکتمون که این آقا "عبدالرحمن شاه حسینی" تحصیلکرده حقوق هستن و رئیس کمیته انضباطی و قاضی این کمیته. این آقا که هنوز کنترل احساسات و زبان خودشو نداره و دائم با بی ادبی و توهین در رسانه ملی "برنامه ۹۰ شبکه سه سیما" با افراد (مدیر عامل باشگاه سپاهان) برخورد می‌کنند. تا حالا شنیده بودین یک قاضی با دیدن وصف حال یک طرف گریه کنه؟! (بنا بر اظهارات تلفنی خودشون که برنج خوردن سرباز مجروح رو دیدن و گریه کردن!!) راستی این آقا مگر در مملکت ما تشریف نداشتن این سالها؟ این همه شهید و مجروح و جانباز و ... چه قاضی پاستوریزه و مامانی ...

 این بدعتی که در کسر امتیاز این باشگاه گذاشتند و صد در صد در جهت منافع رقیب لیگی یعنی پرسپولیس انجام شده است بسیار وقیح و نابخردانه است. از آنجاییکه من خودم طرفدار قدیمی پرسپولیس هستم، با وقایع رخداده بیشتر طرف تیم سپاهان را می‌گیرم. راستی تا قبل از برنامه امشب می‌دونستین این مستر شاه حسینی چقدر قلدر و بی ادب هستن؟

از این اتفاقات بگذریم، هر وقت دلتون برای دعوای علنی و مشاجره رسمی از شبکه ملی تنگ شد برنامه ۹۰ عادل جون رو ببینید و ببینید که چطور این آقا پسر همه رو سر کار گذاشته! به نظر من بیشتر توهینی که در این برنامه رد و بدل می‌شود به بینندگان برنامه است...

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام آقا شهرام
چند وقتی است که دیگر نمی نویسید، من خیلی وقت ها میام که نوشته های شما رو بخونم اما چند وقته خبری ازتون نیست.
پر رنگ تر ظاهر شوید.

نازنین سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام . خوبین ؟
نیستین /دل نگران شدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد