شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

عدم اعتبار تصاویر وبلاگ

به علت .... بودن (!) سرویس tinypic تصاویر آرشیو‌ ماه‌های اولیه وبلاگ حذف و id آن به کاربران دیگر داده شده‌است. تا اطلاع ثانویه روی تصاویر این وبلاگ حساب نکنید و اگر عکس وحشتناکی جایی دیدید من بی تقصیر هستم تا اینکه از آرشیو خودم تصاویر را جایگزین کنم که کمی طول می‌کشد...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام . خوبین ؟
منتظر مطلب شما راجع به تغذیه و سلامتی و ورزش هستم .

در ضمن لطف کنید عکسی که ماه و ستاره نزدیک هم بودند و من خیلی ازش تعریف کردم را پاک نکنید//عکس محشری است .

در پناه حق

نازنین جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

اوه //متاسفانه نیست !!!!
عکس ماه و زخره نیست به جایش نوشته شده هلو تینا !!!!!!!
خدای من /چه بد شد سیو نکردم //

می شه آن عکس را به من هدیه بدهید //اگر در رایانه یا دوربین دارید .

ممنون می شم .

در پناه حق .

سلام مرسی،

لطف دارین. به زودی همه عکسها رو درست می‌کنم. ماه و زهره رو هم براتون می‌فرستم.

نورانی باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد