شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

انرژی روزانه

به نظرم ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند که هر روز که از خواب بیدار میشیم، مجموعه جدیدی از انرژی‌های مثبت و منفی وجودمون رو در بر گرفته باشند. یک روز مثبته قوی‌تره و یک روز منفیه. احتمالاً زوری که همه کتاب‌ها، مقالات و متخصصین موفقیت و روانشناسی می‌زنند اینه که بتونیم یک جوری! (توجه کنید یک جوری!) به این مجموعه فائق شده و در جهت خواسته و برنامه ریزی خودمون معمولاً‌ منفی‌هاشو پاک کنیم.

اعتراف می‌کنم که من معمولاً موفق به این مهم نمی‌شم...

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://saharfilm.blogfa.ir

سلام دوست عزیز
من هم اسم شما هستم.
چند سال پیش تحقیقی در مورد معنی اسمم انجام دادم و به نتایج خوبی رسیدم. البته من از نظر لغوی ریشه یابی کردم. ( مثلاْ اینکه شهرام صفت فاعلی مرکب مرخم است و در اصل شهرامنده بوده و ....) ولی امروز با معانی جدیدتری در این وبلاگ آشنا شدم. از اطلاعات جالب شما ممنونم.
موفق باشید.

ممنون،
جالب بود!

نازنین چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام .خوبین ؟
آدمی طبیعتش همینه / یک روز شاده
یک روز بی حوصله //
زندگی کسل کننده ای است .

چه می شود کرد //

الهی همیشه شاد و سلامت باشید .

و خداوند به زندگی شما برکت دهد .

در پناه حق

سلام،
بله حق با شماست. ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد