شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

تعطیلات و برنامه طبیعت‌گردی

خیلی ناراحت شده بودم، چون برنامه تعطیلی هفته آیندمون که قرار بود از شهمیرزاد تا شمال رو از روی کوه بریم در حال لغو شدن بود. خیلی حیف میشه از اون برنامه‌هاست که می‌بینی فقط ممکنه یکبار اتفاق بیفته. مثل اون برنامه دره نی‌گاه در لرستان که فکر نمی‌کنم دوباره جور بشه برم.

خلاصه تو همین فکرها بودم که تلفن زنگ زد و یک صدای آشنای قدیمی. وای  آقای ... از همون بچه‌هایی که سفر نی‌گاه باهاشون بودیم. بعد از کلی احوالپرسی و از این جور حرف‌ها ظاهراً برنامه‌ای برای قله درفک در منطقه رستم‌آباد دارند. شاید جور بشه من هم برم . اگه برم حتماً یک گزارش تصویری خوب (بهتر از سفرهای قبلی) تهیه می‌کنم. (شاید هم یک گزارش سفر اگه حالشو داشته باشم!!)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد