شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

محسن نامجو، متفاوت!

سریال پربیننده ترش و شیرین که در ایام نوروز ۸۶ پخش می‌شد را به خاطر دارید. به خصوص ترانه‌ای که در انتهای هر قسمت پخش می‌شد. دکلمه رضا عطاران و آواز "محسن نامجو"!

محسن نامجو اینطور که شنیده‌ام از تحصیل کردگان موسیقی‌ سنتی ایران در هنرستان موسیقی و ادامه آن است؛ اما از آنجاییکه نظراتش در مورد تغییراتی در سبک و سیاق موسیقی با اساتید یکی نبوده به گونه‌ای متفاوت و مستقل به موسیقی‌ای خاص پرداخته است. جدیداً دو آلبوم از ایشان را گوش داده‌ام و بهترین نظر من به عنوان یک شنونده موسیقی عادی، این است: موسیقی محسن نامجو، متفاوت است.

محسن نامجو‌
نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://ensaniiat.blogfa.com

سلام . ببخشید یک مدت نبودم .
پس من شما را اشتباه گرفتم ؟! شرمنده . آخر نفهمیدم آن کامنت مال چه کسی بود !!
پست های وبلاگتان را خواندم . ۱- بد حجابی = مبارزه با آن موقتی است /چون حریف خانم ها نمی شوند /۲- ژرداخت اینترنتی = دوست ندارم /۳- موبایل = زیاد علاقه ندارم /.من سامسونگ قدیمی دارم و به نظرم موبایل زیاد کار برد نداره /جز رد یابی .۴- محسن نامجو ؛ نمی شناسم /فقط رضا عطاران را خیلی دوست دارم .
راستی کار پیدا کردید ؟
شاد باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد