شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

نوکیا n95، پنج مگاپیکسل!

من موبایل باز نیستم و نبودم. اما مدتهاست که به زحمت میشه از دکمه‌های گوشی عزیزم استفاده کرد. بدیش اینه که یدکش هم گیر نمیاد. با اینکه سه سال به طور مداوم کار می‌کنه هنوز هم امکاناتی داره که به روز حساب میشه. مثل MMS و جاوا و این حرف‌ها. اما جدیداً یک مشکل هم پیدا کرده که یکهووو خاموش میشه. یکهووو

قراره یک گوشی بخرم. Nokia N73 رو معرفی کردن. مشخصاتش رو خوندم خیلی باحاله... قیمتش رو کسی می‌دونی؟؟ فردا برم قیمت کنم ببینم زورم بهش می‌رسه یا نه.

راستی راستی؛ نوکیا ترکونده. یادمه یک زمانی پیش خودم فکر می‌کردم خیلی مونده که یک گوشی موبایل بتونه در حد یک دوربین دیجیتال مطرح و به درد بخور بشه. اما شده به نظر. اول اینکه نوکیا یک مدل داده بود که 3x درشت‌نمایی اپتیکال داشت. می‌دونید یعنی چی؟؟ یعنی اینکه لنزی داخل اون به طور مکانیکی قابلیت حرکت رو داره  و این شاهکار آخر نوکیا با ۵ مگا پیکسل!!! محشره... دوربین نیکون SLR من با یک و نیم کیلو وزن ۶ مگاپیکسلی هست و این جقله... (...!)

Nokia N95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با نمکه نه؟ اینطور نیست؟

Nokia N95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته اگه قیمتش رو بشنوید شاید نظرتون عوض بشه... !

نظرات 2 + ارسال نظر
ely jen دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

بله درسته ان ۹۵ خیلی خوبه من خودم دارم . به نظر من ان ۷۳ نگیر آشغاله به جاش یه ان ۸۰ نقره ای بگیر که خیلی بهتره

سلام،
ممنون از راهنمایی‌تون...

Alex دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.mobilestan.net

دوست عزیز میتونی از این سایت واسه هر سوالت کمک بگیری
www.mobilestan.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد