شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

هلیکوپتر بر بام

سر ظهر بود که صدای هلیکوپتر آمد. شدید بود؛ خیلی شدیدتر از همیشه. با خودم گفتم حتماً داره از پشت‌بام‌ها آمار آنتن‌های ماهواره ملت رو می‌گیره. شدیدتر شد. ایستاد. اومد پایین!

 هلیکوپتر بر بام

 نشست تو اتوبان کناری. شاید امداد بود، نفهمیدم. با خودم گفتم یک عکس بگیرم، تا دوربین رو آوردم گاز رو گرفته بود که بره...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
someone دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

آفرین به پشت کار تو .....
من اگه بودم عمرن حس نداشتم......
موفق باشی

سلام، بیکاریه دیگه چه کارش میشه کرد!!!

سعید سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.mtbinalud.blogsky.com

سلام دوست عزیز
در مورد کوه ها نیشابور نقشه ای تهیه شده که فکر میکنم تا یک ماه دیگه به بازار بیاید .
البته نقشه توس شرکت نقشه کوه تهران و همکار هیئت کوهنوردی شهرستان تهیه شده .در مجله کوه هم یک سری اطلاعات چاپ شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد