شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

در مورد فیلم ۳۰۰

جریانات فیلم ۳۰۰ رو که شنیدید، قراره فیلم رو ببینم و بعداً بیشتر در مورد اون صحبت کنم.

خشایارشا

تا اون موقع فعلاً این و این رو ببینید!

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن مریدی پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://s29.blogsky.com

سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی با یه قالب جدید منتظرتم

شهرام جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://wer

سلام اخوی !! خسته نباشی !

نازنین جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام . امیدوارم خوب و سلامت باشید .
برادر محترم من هیچ ضعف و عقده و مشکلی ندارم .
و باید بگویم شما در مورد من ، در اشتباه هستید .
همسر من بسیار زیبا و خوش تیپ است .
ولی جامعه خراب شده است . متاسفانه زنان دنبال مردان هستند .
برای مثال امشب با همسرم شام بیرون رفتم . داشتیم از ماشین پیاده می شدیم یک خانم با ماکسیمای سفید جلو همسرم ایستاد و آدرس پرسید . در حین آدرس پرسیدن بود منم رفتم کنار همسرم ایستادم .
خانم به همسرم نگاه می کرد (موها هایلایت شده ، ابرو تتو شده ) و گوش می کرد و همش دست به روسری اش می کشید .
این یعنی چی؟؟ چرا روسری ات را به عقب هدایت می کنی و..... پس ببین برادرم : زنان کرم دارند .
دور و زمونه عوض شده .
من ماکسیما ندارم . پول زیادی هم ندارم ولی شوهر بسیار زیبا دارم .
خودم هم قد بلند و مهربان و خانم هستم /جلف نیستم / بسیار سنگین . و جدی //اهل حرکات لوند بازی نیستم .
فرق من با دیگران و زنان نسل جدید این است .
اما به شوهرم محبت می کنم
پس مرا محکوم نکن //اما در آشنایان مردانی که ازدواج مجدد پنهانی می کنند زیاد دیدم .
من ضعف دارم -----------ضعف من این است :
۱- لوند نیستم ۲- به چشمان مرد نا محرم نگاه نمی کنم ۳- صندل نمی پوشم و جوراب می پوشم چون نماز می خوانم ۴- اگر مردی از من آدرس مکانی بپرسد محل نمی گذارم و خودم را به کری می زنم ۵- ساکتم . و اهل جواب دادن نیستم خیلی آرامم ۶- زیر روسری موهایم را برای نمایش دادن بیرون نمی ریزم ۷-بدون همسرم آرایش نمی کنم وقتی با او بیرون می روم آرایش دارم ۸-موهایم هایلایت نیست چون همسرم می گوید مشکی زیبا تر است ۹- نجابت و پاکی را مد نظر دارم ۱۰- ساده و با صداقتم .۱۱- ژوشیده و شیک لباس می پوشم
این ها نقاط ضعف من است .
در صورتیکه زنان دیگر و آشنایانی که با آنها رفت و آمد می کنم این طوری نیستند !!!!آنها بی بند و بارند . جلو شوهرم قهقهه می زنند . و .......................
مرد خوشگل داشتن هم دردسر است .
البته او مرا خداراشکر دوست داره . منم براش می میرم .
خر تر از من کجا می توانه پیدا کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین . می توانی تایید کنی یا حذفش کنید .
فقط من ، لایق توهین شما نیستم .
من با هم جنس های خودم خیلی متفاوتم .
شاد باشی هم وطن عزیز

سلام،
خیلی خوش‌ هستم از شنیدن وصف حال شما. من نه توهین کردم نه محکوم. فقط گفتم قضاوت عمومی نباید کردن!
موفق و خوش‌بخت و نورانی باشید.

نازنین جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام مجدد :
وبلاگ و لوگوی زیبایی دارید .مخصوصا رنگ کرم خیلی آرامش بخش تر از آبی است .نمی دونم چرا ؟؟دل باز تر است .
نوشته هایتان بسیار مردانه است/شاید از نظر سنی از من بزرگتر هستید // به طوریکه من ازش سر در نمیارم !! فیلم ۳۰۰ را ندیدم .
ایران ریکی فکر می کنم نام سایت است و سایت بسیار غنی و پر محتوایی است .
آرزوی سلامتی و شادی و شعف برای شما دارم

سلام، لطف دارید،
ایده لوگو از یکی از دوستانم است که الان در کانادا زندگی می کند.

-- جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

ببخشید الان شناسنامه شما را دیدم . من ۱۳۵۵ شما ۱۳۵۶ هستید . چه عجب یک نفر هم سن من پیدا شد . خوش وقتم .

سلام مجدد،
من هم ۵۵ هستم. اگه میشه ۳۱ سال باید شناسنامه رو تغییر بدم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد