شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

ایران ریکی

در سال ۹۹ طی سفری به هند با دانشی آشنا شدم که هرگز فکر نمی‌کردم این گونه بر ذهن، روان و جسم من یا بهتر بگویم بر جزء جزء زندگیم اثر بگذارد. من نیز مانند اکثر مردمانایران ریکی این روزگار همواره فکر می‌کردم وصول به سرمنزل آرامش و رهایی از تنش تنها با عبور از پیچ در پیچ‌های مکاتب مختلف فلسفی و پس از طی مراحی سخت و نفس‌گیر و اجرای تمرینات فراوان ممکن خواهد بود. اما ریکی بر این باور من خط بطلان کشید.

چند سال گذشته را به تجربه این موهبت و همزمان آموزش آن سپری کردم، نتیجه چیزی جز سادگی، شادابی، آرامش و سلامت بیشتر برای خودم و تمام کسانی که به تجربه آن پرداخته‌اند نبود و البته بر این جمله که به تجربه آن پرداخته‌اند تاکید می‌کنم چرا که ریکی نیز در عین سادگی باید به تجربه بدن و ذهن خود ما نیز درآید تا شاهد آثار شگفت‌انگیز این موهبت الهی باشیم.

و اما اینک و امروز پس از چند سال با همکاری و همراهی تعدادی از دوستان و شاگردانم که عموماً تا مرحله مستری این سیستم پیش آمده‌اند اقدام به تاسیس این سایت نمودیم، تا شاید به گونه‌ای هر چند ناچیز با ترویج صحیح و اصولی این معرفت ناب، سپاسگذار الطاف الهی در لمس سلامتی خود آرامش حاصل از ریکی باشیم...

نقل قول از استاد گرامی؛ علیرضا عبداللهی از سایت ایران ریکی.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرام جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام دوست من ....خدا قوت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد