شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

شهرام

یادداشت‌های شهرام از روزمرگی، نظرات و شاید احساسات!

سلام؟

من خیلی اهل معرفی کردن نیستم. یعنی فکر می‌کنم که بهتره یادداشت‌هامو اینجا بنویسم. به هر حال به شناسنامه وبلاگ می‌تونید مراجعه کنید.

وبلاگ‌هایی قبلاً داشتم؛ شخصی و گروهی، ولی دوست دارم اینجا مستقل از گذشته و فقط هر چی که دلم می‌خواد بنویسم. فکر کنم عموماً از روزمرگی و جاوا بنویسم ولی شاید گاهی هم که احساساتی هستم باعث سردرد خواننده وبلاگ بشم!

راستی یک زمون‌هایی خیلی حوصله طراحی وب و استفاده از ابزارهای مختلف و رنگارنگ برای سایت و وبلاگ داشتم. الان فقط دنبال راحتترین‌ها هستم. شاید انتخاب بلاگ اسکای به عنوان یک بلاگر فارسی و ایرانی به خاطر همین راحتی‌هاش باشه. البته بهم برخورد دیدم فقط یک قالب وبلاگ بیشتر نداره. امیدوارم در آینده تنوعشو بیشتر کنند. به تدریج به ظاهر سایت هم خواهم رسید و سعی می‌کنم. عکس هم در وبلاگ بگذارم.

ببینیم چی میشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد